23 nov Spoony zoekt social media talent (8 uur/week)
Spoony – een merk met een missie
Spoony zorgt ervoor dat kinderen met plezier groenten eten. Da’s hard nodig, want 85% van de Nederlandse kinderen eet veel te weinig groenten.
Daarom maken onze producten van groenten eten een feestje! Van Slurp Soep, Voetbalbroodjes en Spelletjes Pasta tot pakketten waarmee kinderen zelf aan de slag kunnen in de keuken. Deze verkopen we via retail (Jumbo; Crisp); buitenschoolse opvang en diëtisten.
Wij zetten social media actief in om ouders van kinderen in de leeftijd 4 tot 12 jaar bekend te maken met ons merk (zie @ilovespoony) en om verkoop via onze saleskanalen te bevorderen.
Werkervaring die van je CV af spat!
Wij zoeken een student(e) die zijn/haar CV nu al een boost wil geven met deze commerciële én maatschappelijke bijbaan. Je ondersteunt bij het vormgeven van onze social media strategie en implementeert deze. Je maakt en post content op onze socials; reageert op comments en benadert (online) influencers zodat zij over Spoony posten.
Wie zoeken wij?
Een zelfstandig werkende HBO/WO student (bv Communicatie/ Journalistiek/ Marketing). Je hebt taalgevoel, schrijft foutloos en hebt een klik met onze vrolijke ‘tone of voice’. Daarnaast weet je je weg op Instagram en Facebook en werk je accuraat en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je wordt blij van ons merk en onze missie én van het deel uitmaken van een start-up – met alle hectiek en onvoorspelbaarheid die daarbij hoort. Het helpt als je woonachtig bent in de buurt van Haarlem.
Wat bieden wij?
Een bijbaan met vrijheid waar mogelijk en begeleiding waar gewenst. Je maakt deel uit van een klein team dat vol energie bezig is de wereld een beetje gezonder te maken. We bieden een mooi en marktconform uurloon; een werklocatie in de buurt van Haarlem; ruimte voor thuiswerken en héél veel gratis groentetussendoortjes!